Moje webové stránky členěné podle kategorií

k nalezení zde: Fotografie Lenka Přibáňová

čtvrtek 20. června 2013

ProRodeo DNEŠICE

Kdo sleduje moje příspěvky, tak ví, že mám v úmyslu fotit ve westernovém městečku Halter Valley u Dnešic. Objevení tohoto městečka bylo provázané s výběrem tiskárny, kterou jsem si vybrala pro tisky plakátů pro koncerty na zámku Kozel. Po několika návštěvách jsem zjistila, že majitel tiskárny je majitelem zmiňovaného městečka a zároveň zapálený koňák. V areálu v Dnešicích se konají soutěže rodea a na jedno, konkrétně 4. kolo Strabag ProRodeo tour, jsem se byla podívat minulý víkend. Toto kolo ve znamení lasařských soutěží, bylo rozhodně zajímavou podívanou a pokusila jsem se Vám ji zprostředkovat alespoň několika fotografiemi. 












Žádné komentáře:

Okomentovat