Moje webové stránky členěné podle kategorií

k nalezení zde: Fotografie Lenka Přibáňová

pondělí 31. března 2014

NATIVE WOMEN

Na tohle focení jsem se těšila už dlouho. Termín jsme s holkama vymýšlely tak, aby ještě  neměly  moc práce do školy. Moje zlatá vizážistka Markéta ten víkend neměla bohužel čas, a tak jsme to nakonec s Adélou zvládly samy, protože jsme se asi před měsícem rozhodly, že musíme být pro určité případy soběstačné. Kromě focení jsme se začaly vzdělávat v make-upovém artu. Holkám jsme nejprve udělaly základní podklad, ale pak nastoupilo umění a to jsem nechala na Adéle, která umění studuje. Holky jsme přetvořily  na "native women" jak líčením, tak i oblečením.   Myslím, že ten art make-up Adéla zvládla na výbornou. Za chvíli nás čeká další kurz, tentokrát svatebního  líčení a pak pokračuji fotomake-upem. Co nejdříve začnu uveřejňovat  fotky s našimi vlastními proměnami. A říkáte si, proč jsem se rozhodla pro  make-up? Dost často jsem si totiž při focení svých zákaznic povzdechla, že jejich vlastní líčení není to pravé ořechové. Z největší části  mladá děvčata dělají tu chybu, že si nevědomky špatně zvoleným líčením zmenšují oči. A napravovat to ve Photoshopu je vážně dost časově náročné …… 













Žádné komentáře:

Okomentovat