Moje webové stránky členěné podle kategorií

k nalezení zde: Fotografie Lenka Přibáňová

čtvrtek 27. března 2014

Jak to je asi s viditelností příspěvků na stránkách Facebooku?

Jaká je viditelnost příspěvků na stránkách Facebooku? Tak to váženě opravdu nevím. Trápí to zejména ty, kteří jsou závislí na svých fanoušcích. A jasně, jsem to i já jako fotografka. Začala se šířit zpráva, že Facebook snižuje viditelnosti příspěvků stránek na 2 %. A kdo chce dostávat všechny info o nových příspěvcích na stránce, jehož je fanouškem, může rozkliknout na stránce zájmu  "To se mi líbí" a označit "Přidat do seznamu zájmů". No a tuto zprávu jsem lavinovitě zaregistrovala včera od mnoha kolegů fotografů. Viditelnost každého příspěvku  zvyšují zejména Vaše komentáře a stačí napsat cokoliv, dokonce i citoslovce :-) no a v další řadě pak Vaše liky.
Nicméně snad nebude omezení zase až tak zlé, když mám 400 fanoušků a vložila jsem příspěvek, aniž bych označila kdo na něm je a dosah fotky byl 222 lidí, kteří viděli můj příspěvek. Tak si říkám, že to není zase tak zlé. Kdo však chce mít jistotu, ať postupuje podle výše uvedeného doporučení o seznamu zájmů :-) Osobně však věřím, že kdo si ke mně má cestu najít, mé příspěvky vidí a brzy se shledáme při focení ........

Žádné komentáře:

Okomentovat